Selectează o Pagină

Tehnologiile ne permit să venim mai aproape de clienți

oct. 9, 2020

Echipa Molovagaz e concentrată pe îmbunătățirea legăturii cu consumatorii de gaze naturale și păstrăm obiectivul să fim cea mai centrată pe nevoile clienților companie.

Tehnologiile ne deschid oportunități noi de relaționa cu clienții și de a simplifica accesul clienților la serviciile noastre.

Pe parcursul anului 2019 au fost proiectate și realizate un șir de acțiuni, care au permis lansarea în ianuarie 2020 a sistemului electronic de gestionare a rîndului în Centrul relații cu consumatorii, din str. Pușkin 64, mun. Chișinău. Implementarea sistemului a redus timpul mediu de așteptare a consumatorilor și a determinat scăderea numărului de consumatori aflați simultan în sala de deservire în timpul orelor de vîrf.

Din luna martie 2020, consumatorii au primit posibilitatea de a achita facturile pentru gazele naturale consumate direct pe pagina web www.moldovagaz.md. Este posibilă inclusiv achitarea parțială și nu se percepe comision de plată.

Începând cu luna aprilie, am deschis posibilitatea de transmitere a datelor echipamentului de măsurare (contoarele de gaze) prin aplicația Viber. Această posibilitate vine suplimentar la cea de a transmite datele prin intermediul site-lui www.moldovagaz.md.

Sunt pași mici, dar insistăm pe a construi relații cât mai apropiate cu clienții serviciilor noastre, inclusiv prin a deveni mai accesibili.

Epidemia a confirmat raționalitatea eforturilor noastre și a demonstrat că soluțiile implementate de noi contribuie la siguranța clienților noștri în perioadele când suntem atacați de infecții puțin cunoscute.

În viitorul apropiat vom pune în aplicare soluții noi menite să facă relaționarea cu beneficiarii serviciilor noastre mai comodă.

Suntem în proces de creare a centrului de procesare a apelurilor telefonice a consumatorilor, care va gestiona și solicitările venite prin alte canale de comunicare, cum ar fi: pagina web a Moldovagaz, cabinetul personal al consumatorului, Viber, WhatsApp și altele.

Prin acest proiect ne dorim să sporim viteza și calitatea procesării apelurilor, să reducem numărul de apeluri pierdute, să oferim consumatorilor posibilitatea de a accesa informația necesară folosind canalele de comunicare acceptate de ei. În paralel vom automatiza munca personalului Moldovagaz implicat.

Curând vom lansa ”cabinetul personal al consumatorului”, care pe lângă posibilitatea de primire a facturilor și achitarea lor online, va permite vizualizare istoricului consumului, bilanțul pentru ultimele 12 luni, lista facturilor și a alte funcții utile.

Cabinetul personal al consumatorului va oferi posibilitatea de a adresa întrebări, de a configura primirea notificărilor dorite și altele.

Vadim Ceban

Vadim Ceban

Președinte al Consiliului de Administrație, SA Moldovagaz

Le port respectul tuturor oamenilor, pe care i-am întâlnit în calea mea, pentru că au împărtășit cunoștințele și experiențele lor și mi-au oferit posibilitatea să învăț.
Cred că asta e una din sarcinile noastre principale să învățăm și să transmitem cunoștințele colegilor. Numai așa putem determina progresul, indiferent de domeniul de activitate.